2013

By BintangPesisirLaut - 23:30

Assalamualaikum dan hai..!

Sudah agak lame saya menyepikan diri..sibuk..as usual..plus something wrong with my laptop, membantutkan mood untuk mengarang..

Ye..seringkas tajuk entry ini..seringkas itulah karangan saya kali ni..

Motif sebenar entry ni..

Nah!

Saya tempek summary impian saya tahun ni..

A picture paints a  thousand words, kan? 

Kepada semua yang memasang pelbagai impian tahun ni, ni saya sharekan sedikit kata² semangat untuk kita semua..

Nah!

Tempek lagi..!  :)





Don't worry!




Just remember!




Masih belum terlambat untuk kita mengejar impian.. Asalkan kita yakin, bertekad, penuh azam, usaha gigih dan finally bertawakkal, InsyaAllah..apa yang diimpikan akan berada dalam genggaman..



It's never too late untuk buat azam dan pasang impian walaupun awal tahun da lama berlalu..Impian dan cita² tak semestinya di'set'kan pada awal tahun, kan? kan?

Oh, diriku! Sile kaver diri sdiri! hihihi..


Till then, bye~


Note : All images credit to Google search
           - sorry, i don't really remember which websites those images belong to..

Oh..my English.. -_-"




  • Share:

You Might Also Like

0 comments